To ΙΕΚ ΟΜΗΡΟΣ επενδύει στη δημιουργία επαγγελματιών με ένα σύγχρονο και πλήρες ακαδημαϊκό πρόγραμμα σπουδών στην ειδικότητα Στέλεχος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας.

Το «Στέλεχος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας» διαθέτει τις απαραίτητες επιστημονικές και τεχνολογικές γνώσεις και δεξιότητες, ώστε να μπορεί να δραστηριοποιηθεί επαγγελματικά σε όλους τους τομείς του γνωστικού αντικειμένου του τμήματος, είτε ως στέλεχος δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας εμπορικών επιχειρήσεων, οργανισμών και υπηρεσιών του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα είτε ως σύμβουλος δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας.

Το «Στέλεχος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας», έχοντας προηγουμένως σταθμίσει τις απόψεις και τις τάσεις του κοινού, επικεντρώνεται στην παραγωγή προμελετημένων ενεργειών αμφίδρομης επικοινωνίας μεταξύ ενός ατόμου/ομάδας/οργανισμού/επιχείρησης και το κοινού αυτού, εσωτερικού και εξωτερικού, με στόχο το αμοιβαίο συμφέρον.

Επιδιώκει –με συστηματική δράση και συμπεριφορά– να επηρεάσει την κοινή γνώμη, να αναπτύξει αμοιβαία κατανόηση και εμπιστοσύνη, να εδραιώσει θετική εικόνα και να δημιουργήσει δημοσιότητα και φήμη. Για τον σκοπό αυτόν, συγκεντρώνει το κατάλληλο ευνοϊκό υλικό, αναπτύσσει καλές σχέσεις με τα ΜΜΕ και αξιοποιεί ποικίλα «εργαλεία» επικοινωνίας, προφορικής, γραπτής και ηλεκτρονικής, όπως δελτία Τύπου, social media, e-mails, εκδηλώσεις, ομιλίες, newsletters κ.λπ.

Στην εποχή της επικοινωνίας και των πληροφοριών, οι Δημόσιες Σχέσεις, στηρίζοντας τη στρατηγική της επικοινωνιακής πολιτικής της Διοίκησης ενός οργανισμού ή μιας επιχείρησης, αποτελούν ένα πολύ σημαντικό εργαλείο. Η επικοινωνιακή πολιτική είναι το πλαίσιο θέσεων και αρχών που καθορίζουν το πνεύμα στο οποίο θα εφαρμοστούν οι αντικειμενικοί σκοποί του προγράμματος δημοσίων σχέσεων.

Η πολιτική, όπως και στις άλλες λειτουργίες του μάνατζμεντ, έτσι και στις δημόσιες σχέσεις οριοθετεί μια περιοχή στην οποία πρόκειται να ληφθεί μια απόφαση και εξασφαλίζει ότι η απόφαση θα είναι συνεπής με τους αντικειμενικούς σκοπούς και θα συμβάλει στην επίτευξή τους.

  • MARKETING 
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ – ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ Ι, ΙΙ 
  • ΔΙΚΑΙΟ Ι, ΙΙ 
  • ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ι, ΙΙ 
  • ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ 
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΣ ΛΟΓΟΣ 
  • ΟΡΓΑΝΩΣΗ KAI ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ 
  • ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤ  
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ 
  • ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Ι, ΙΙ 
  • ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ KAI ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ (EVENT MANAGEMENT) Ι, ΙΙ 
  • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ KAI ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΦΗΜΗΣ (BRANDING) I, ΙΙ 
  • ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ (H/Y) 
  • ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ 
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ (SOCIAL MEDIA) 
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ 
  • MARKETING ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 
  • ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ KAI MARKETING ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ 
  • ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ 
  • ΧΟΡΗΓΙΑ KAI ΧΟΡΗΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ 
  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ 
  • ΔΙΟΙΚΗΣΗ MARKETING 
  • ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ/ PUBLIC SPEECH 

Το «Στέλεχος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας», ανάλογα με την εμπειρία του, το μέγεθος της επιχείρησης και τις δυνατότητες που παρουσιάζονται, έχει πρόσβαση σε πολλά επίπεδα ευθυνών. Επομένως, μπορεί να εργαστεί ως: 

  • Στέλεχος Δημοσίων Σχέσεων σε γραφεία ή τμήματα Δημοσίων Σχέσεων επιχειρήσεων και οργανισμών του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα.  
  • Στέλεχος σε τμήματα Μάρκετινγκ, Πωλήσεων και Διαφήμισης επιχειρήσεων του δευτερογενούς και κυρίως του τριτογενούς τομέα. Ιδιαίτερα η απορρόφησή του μπορεί να γίνει στους κλάδους των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων, των τουριστικών επιχειρήσεων, των οργανισμών ιατρικής περίθαλψης, της φαρμακοβιομηχανίας.  
  • Στέλεχος εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων, διαφημιστικών εταιρειών, εταιρειών Έρευνας Αγοράς, εταιρειών δημοσκοπήσεων.  
  • Στέλεχος ειδησεογραφικών οργανισμών, οργανισμών της Δημόσιας Διοίκησης, μη κυβερνητικών οργανισμών, φιλανθρωπικών ιδρυμάτων και εν γένει ιδρυμάτων που προάγουν τον πολιτισμό, τον αθλητισμό και τις τέχνες.  
  • Στέλεχος πολυεθνικών επιχειρήσεων που έχουν ήδη μια διεθνή παρουσία ή βρίσκονται στο στάδιο της διεθνοποίησης των δραστηριοτήτων τους.