​​Η δομή του σεμιναρίου έχει ως εξής:​

​​Έννοια και ορισμός της κρίσης.​

​Overbooking:​

  • ​​Α. Overbooking στο ξενοδοχείο: Διαχείριση του πελάτη κατά την άφιξη,​
  • ​​Β. Overbooking αεροπορικών εταιριών: Η περίπτωση της United (Case study),​

Συγχωνεύσεις / Εξαγορές εταιριών:​

  • ​​Α. Η περίπτωση Aegean / Olympic Airways(Case Study)​
  • ​​B. Άσκηση σε ομάδες: Εξαγορά Local Travel Agent από Tour Operator.​

​​Φέρουσα ικανότητα τουριστικών προορισμών / Φυσικές καταστροφές​

  • ​​Α. Ο ρόλος των ταξιδιωτικών οδηγιών: Το άρθρο του CNN για τη Σαντορίνη.​
  • ​​Β. Ανάκαμψη τουριστικών προορισμών: Η περίπτωση της Κω (Case study).​
  • ​​Γ. Άσκηση σε ομάδες: Σύνταξη δελτίου τύπου ξενοδοχείου έπειτα από πυρκαγιά.​

​​Τρομοκρατικές ενέργειες:​

  • ​​Η περίπτωση της 11ηςΣεπτεμβρίου –Επιπτώσεις στον παγκόσμιο τουρισμό.​
  • ​​Ο ρόλος των επικοινωνιολόγων.​

​​​

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα:

  • Αναγνωρίζουν τις εσφαλμένες και τις εύστοχες διορθωτικές κινήσεις ιδιωτικών και δημόσιων φορέων μετά από μία περίοδο κρίσης στον τουρισμό.
  • Διαχειρίζονται οι ίδιοι αποτελεσματικά περιπτώσεις κρίσης.

 

Διάρκεια: 6 ώρες

Κόστος: 75€

Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα:

  • Το σεμινάριο δίνει περαιτέρω γνώσεις σχετικά με τη διαχείριση κρίσεων στον τουρισμό, τόσο στους επαγγελματίες του τομέα του τουρισμού, όσο και τους σπουδαστές που επιθυμούν να απασχοληθούν επαγγελματικά στο χώρο του τουρισμού.​

Επαγγελματική προοπτική:

  • Ξενοδοχεία και λοιπά καταλύματα
  • Ταξιδιωτικά γραφεία
  • Λοιποί ταξιδιωτικοί οργανισμοί

 

Το σεμινάριο απευθύνεται σε:

  • Σπουδαστές και Αποφοίτους Ι.ΙΕΚ & Δ.ΙΕΚ των ακολούθων ειδικοτήτων: 
  • Τεχνικός Τουριστικών Μονάδων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας 
  • Στέλεχος Διοίκησης & Οικονομίας στον Τομέα του Τουρισμού 
  • Αεροπορικών Σπουδών 
  • Θρησκευτικού Τουρισμού & Προσκυνηματικών Περιηγήσεων 

 

Εργαζομένους:  

  • Ξενοδοχείων και λοιπών καταλυμάτων 
  • Ταξιδιωτικών Γραφείων 
  • Αεροπορικών εταιρειών 
  • Λοιπών Ταξιδιωτικών Οργανισμών