H Οροφοκομία είναι υπηρεσία κομβικής σημασίας για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που θέλουν να διακρίνονται για τις παροχές προς τους πελάτες τους.

Το προσωπικό Οροφοκομίας φροντίζει για την καθαριότητα, τη διακόσμηση και την εξυπηρέτηση του πελάτη τόσο στους χώρους διαμονής όσο και στους κοινόχρηστους. Στο σεμινάριο αναλύονται οι ρόλοι και οι θέσεις του προσωπικού που στελεχώνει το τμήμα Housekeeping, η επικοινωνία με άλλα τμήματα της μονάδας, οι συνθήκες ασφάλειας και υγιεινής, ο τεχνολογικός και μηχανολογικός εξοπλισμός καθώς και οι καθημερινές εργασίες.

Το σεμινάριο οροφοκομίας εστιάζει στην παροχή πρακτικών και θεωρητικών γνώσεων στους επαγγελματίες και τους νεοεισερχόμενους του κλάδου της φιλοξενίας και στην απόκτηση των δεξιοτήτων που επιβάλλουν οι σύγχρονες τάσεις στον Τουρισμό και τις υπηρεσίες φιλοξενίας.

  • Εισαγωγή στην Οροφοκομία

Ιστορική Εξέλιξη, Υπηρεσίες ξενοδοχείου, Το τμήμα ορόφων (Ρόλος και Δραστηριότητες).

Διάρκεια: 3 ώρες.

  • Οργανόγραμμα, ανάλυση θέσεων και αρμοδιοτήτων

Ιεραρχική δομή, Περιγραφή θέσεων (Προϊσταμένη, βοηθός προϊσταμένης, καμαριέρα, βαλέ, καθαρίστρια).

Διάρκεια: 2 ώρες.

  • Εσωτερικοί κανονισμοί και κανόνες συμπεριφοράς

Κανόνες εμφάνισης, Λειτουργικοί κανόνες, Μηχανικός εξοπλισμός τμήματος και χειρισμός μηχανημάτων.

Διάρκεια: 3 ώρες.

  • Ανάλυση τύπων δωματίων και κατάστασης δωματίων

Τύποι δωματίων, Προσφερόμενα είδη, Αναφορά κατάστασης δωματίων ορολογία.

Διάρκεια: 3 ώρες.

  • Λινά ξενοδοχείου

Θέση λινοθηκάριου, Πλυντήριο (laundry), Λινά δωματίων, Στολές προσωπικού, Απογραφή και διαχείριση φθαρμένων.

Διάρκεια: 2 ώρες.

  • Καθαριότητα δωματίων

Προετοιμασία (καρότσι, εξοπλισμός, υλικά), Καθαριότητα δωματίων (παραμονές , αναχωρήσεις, γενική καθαριότητα), Στρώσιμο κρεβατιού.

Διάρκεια: 5 ώρες (Περιλαμβάνει Πρακτική).

  • Εξυπηρέτηση πελατών

Πως μπαίνουμε σε ένα δωμάτιο, Do not disturb!, Βραδινό service, Αιτήματα πελατών, Lost and found.

Διάρκεια: 5 ώρες (Περιλαμβάνει Πρακτική).

  • Διαχείριση παραπόνων, δύσκολοι πελάτες , κοινωνικές δεξιότητες

Εσωτερικοί και εξωτερικοί πελάτες.

Διάρκεια: 2 ώρες.

  • Επικοινωνία

Εσωτερική επικοινωνία, Έντυπα (ημερήσιας εργασίας, βραδινής, καθαρίστριας, δελτίο βλαβών), Διατμηματική επικοινωνία (συντήρηση, Reception, F&B).

Διάρκεια: 3 ώρες.

  • Ασφάλεια και υγιεινή στο χώρο εργασίας

Καθαριστικά, ατυχήματα, επικίνδυνα υλικά.

Διάρκεια: 2 ώρες.

  • Σπουδάζεις οροφοκομία σε μια σχολή που συνεργάζεται με τις μεγαλύτερες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό
  • Το σεμινάριο διεξάγεται σε σύγχρονα εργαστήρια προσομοίωσης του χώρου εργασίας.
  • Διδάσκουν επαγγελματίες με μεγάλη εμπειρία στο χώρο της φιλοξενίας.
  • Ενισχύεις σημαντικά το βιογραφικό σου λαμβάνοντας το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μέσω της απόκτησης των θεωρητικών γνώσεων και της πρακτικής εφαρμογής

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλους όσους ενδιαφέρονται να εργαστούν στον κλάδο της φιλοξενίας καθώς και σε εκείνους που είναι επαγγελματίες στο τομέα και θέλουν να ενισχύσουν τις γνώσεις τους με υψηλής ποιότητας προσφερόμενες υπηρεσίες σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα.