Η δομή του σεμιναρίου έχει ως εξής:​

​​Α ΜΕΡΟΣ

  • ​​Εισαγωγικές έννοιες.
  • ​Τα επίπεδα του προϊόντος.
  • ​Αφοσίωση πελάτη.
  • ​Το τρίγωνο του Marketing Υπηρεσιών.
  • ​Ο πιστός πελάτης.
  • ​Παραδείγματα κακών υπηρεσιών.
  • ​Οι στιγμές «επαφής».
  • ​Έρευνα κρίσιμων περιστατικών.
  • ​Αναγνώριση κρίσιμων περιστατικών.​

​​Β ΜΕΡΟΣ​

  • ​​Πηγές και διαχείριση παραπόνων.
  • ​Στρατηγικές ανάκτησης – επανόρθωσης
  • ​Τα χαρακτηριστικά μίας αποτελεσματικής εγγύησης.​

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα έχουν:

  • Διευρύνει τους ορίζοντές τους σχετικά με τις διαδικασίες διαχείρισης παραπόνων.
  • Αποκτήσει τις δεξιότητες της διαχείρισης παραπόνων.
  • Αποκτήσει τις απαραίτητες δεξιότητες ανάκτησης εμπιστοσύνης.
  • Γνωρίσει τα χαρακτηριστικά μίας αποτελεσματικής εγγύησης.
  • Επιπλέον θα μπορούν να εφαρμόσουν στην πράξη όλες τις βασικές αρχές διαχείρισης παραπόνων και ανάκτησης εμπιστοσύνης των πελατών.

 

Διάρκεια: 4 ώρες

Κόστος: 50€

Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

Το σεμινάριο δίνει περαιτέρω γνώσεις στους επαγγελματίες του τομέα του τουρισμού, αλλά και τις βασικές γνώσεις στους σπουδαστές που επιθυμούν να απασχοληθούν επαγγελματικά με τη διαχείριση των παραπόνων και τη διαδικασία ανάκτησης της εμπιστοσύνης των δυσαρεστημένων πελατών. ​

Επαγγελματική προοπτική

  • Ξενοδοχεία και λοιπά καταλύματα
  • Ταξιδιωτικά γραφεία
  • Λοιποί ταξιδιωτικοί οργανισμοί
  • Αεροπορικές εταιρείες

 

Το σεμινάριο απευθύνεται σε:

Σπουδαστές και Αποφοίτους Ι.ΙΕΚ & Δ.ΙΕΚ των ακολούθων ειδικοτήτων:

  • Τεχνικός Τουριστικών Μονάδων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
  • Στέλεχος Διοίκησης & Οικονομίας στον Τομέα του Τουρισμού
  • Αεροπορικών Σπουδών
  • Θρησκευτικού Τουρισμού & Προσκυνηματικών Περιηγήσεων

 

Εργαζομένους

  • Ξενοδοχείων και λοιπών καταλυμάτων
  • Ταξιδιωτικών Γραφείων
  • Αεροπορικών εταιρειών
  • Λοιπών Ταξιδιωτικών Οργανισμών